Bereik beslissers in het umfeld van Het Nieuwe Werken

Logo_hetNieuweWerken_kleinHet Nieuwe Werken Blog is onderdeel van het platform Over Het Nieuwe Werken van Vakmedianet. Met meer dan 50.000 hoogopgeleide bezoekers per maand is het platform marktleider met de informatievoorziening over nieuwe manieren van werken, organiseren en ondernemen.

Over Het Nieuwe Werken heeft als missie om kenniswerkers die zich in deze ontwikkelingen en innovaties willen verdiepen optimaal te informeren. Het leveren van toegevoegde waarde door het delen van kennis, ervaring en meningen van specialisten, ervaringsdeskundigen én de lezer staan hierbij centraal.

Hoogwaardige content op interactieve crossmediale platforms levert engagement én waardevolle communities op van business professionals en beslissers werkzaam bij middelgrote en grote organisaties. Professionals, die u graag wilt bereiken!

Onze innovatieve brands

Overhetnieuwewerken.nl biedt naast actueel nieuws ook verdieping, in de vorm van artikelen, blogs, whitepapers en dossiers.            Logo_hetNieuweWerken_klein

HNW-logo 100_40Op Het Nieuwe Werken Blog delen meer dan 70 ervaringsdeskundigen en pioniers hun kennis en ervaring op het gebied van Het Nieuwe Werken. Een professionele redactie verzorgt de eindredactie, interviews, onderzoeken en diepgaande dossiers.

Werken 2.0Werken 2.0 verzamelt álle informatie over Het Nieuwe Werken en heeft een eigen nieuwsredactie. Een speciale startersectie helpt oriënterende organisaties met basisinformatie over Het Nieuwe Werken. Kortom, de handigste startpagina over Het Nieuwe Werken.

CloudToolsCloudTools biedt haar lezers informatie over- en begeleiding bij het oriëntatie- en beslissingsproces van software (Software as a Service) en tools. De onafhankelijke redactie publiceert – in voor eenieder begrijpelijke taal – reviews, overzichten, tips, interviews, dossiers en nieuws.

Facts & Figures

  • Meer dan 50.000 unieke bezoekers per maand
  • Man/vrouw, 25-55 jaar, 90 procent HBO-of WO-opgeleid, welstandsklasse W1
  • 51 procent werkt voor organisaties >200 werknemers, 63% > 50 werknemers
  • 40 procent heeft een managementfunctie, 14% een directiefunctie
  • 61 procent is adviseur bij HNW en innovatietrajecten

Intensieve gebruikers social media

De bezoekers zijn intensieve gebruikers van social media:

  • Meer dan 26.000 Twitter followers
  • Meer dan 3.000 Facebook likers
  • HNW LinkedIn groep met meer dan 3.500 leden
  • 20.000 abonnees nieuwsbrieven

Behaal een hoge ROI

U kunt zich in deze communities op innovatieve en interactieve wijze etaleren als specialist op een specifiek gebied, uw product of merk branden en new business genereren.

Op basis van uw specifieke doelstellingen denken wij graag met u mee hoe u deze kunt bereiken, inclusief het behalen van een maximale Return On Investment.

Naast diverse interessante standaardproducten en -pakketten bieden wij partners extra toegevoegde waarde met custom made crossmediale concepten en –producten zoals bijvoorbeeld: dossiers, awards, polls, duo branded onderzoek, apps, een magazine of een evenement.

Deel deze pagina met anderen