Kantoor inrichten

3 tips voor een praktische inrichting van je kantoor

Of je nu in loondienst werkt, of voor jezelf begonnen bent, je kantoor moet er altijd goed en strak uitzien. Alleen op die manier kan je het maximale uit je potentie halen. Het is daarom…

30 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Zakelijke verhuizing

Een nieuw kantoorpand betrekken: regel dit alvast om zo soepel mogelijk te starten

Is het tijd om naar een groter kantoorpand te verhuizen? Ben je uit je jasje gegroeid als ondernemer? Dan is het in ieder geval zaak om dat momentum vast te houden. Hoewel je gaat verhuizen…

25 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Bedrijfskeuken tips

5 tips voor jouw bedrijfskeuken

Is het tijd om de bedrijfskeuken in te richten? Dan kun je vast wel wat tips gebruiken. De bedrijfskeuken vraagt natuurlijk om andere apparaten en materialen dan dat de keuken in huis doet. De bedrijfskeuken…

24 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Catering op kantoor

5 redenen waarom je catering op kantoor zou willen

Neemt bij jou op kantoor iedereen nog steeds een eigen boterham mee en wordt deze vaak snel aan het bureau opgegeten? Dan is catering op kantoor een waardevolle toevoeging. Het aanvragen van catering op locatie…

19 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Equipment leasing

Alles wat je moet weten over equipment leasing

Zoals je waarschijnlijk al wel merkt wanneer het om je smartphone gaat, zijn de huidige apparaten sneller aan vervanging toe. Zodra de looptijd van jouw smartphone contract voorbij is, zul je vaak al merken dat…

16 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Eetkamerstoelen in kantoor

De perfecte eetkamerstoelen

In deze tijd van enorme krapte op de arbeidsmarkt is het van groot belang dat je jouw personeel bij je houdt. Een van de manieren waarop veel werkgevers dit doen is door een zo aangenaam…

10 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Thuiswerkkantoor

Thuiswerkkantoor inrichten? Dit zijn de vereisten!

De thuiswerkhype is groter dan ooit en het einde van de groei lijkt nog lang niet in zicht. Werkgevers krijgen massaal vertrouwen in het thuiswerken en het wordt steeds meer getolereerd. Hoor jij bij de…

10 september 2019 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Onbewust Het Nieuwe Werken

De voor- en nadelen van het Nieuwe Werken op de ergonomie

Wanneer we het hebben over het Nieuwe Werken, strooien we meestal met de vele voordelen ervan. Geheel onlogisch is dat uiteraard niet. Toch mogen we niet blind zijn voor de potentiële nadelen of risico’s die aan het Nieuwe Werken verbonden zijn, ook op het gebied van ergonomie.

1 april 2019 door Sander Wijdemans
Reacties gesloten
voor en nadelen thuiswerken

De grootste voor- en nadelen van thuiswerken

Thuiswerken wordt steeds populairder. Steeds meer mensen werken een dag of meer per week thuis. Steeds meer bedrijven bieden ook de mogelijkheid om thuis te werken, door bijvoorbeeld te faciliteren dat je vanuit huis op…

28 augustus 2017 door Danny Bijl
Reacties gesloten
Naar een mensgerichte werkplek

Naar een mensgerichte werkplek

In de huisvestingswereld zijn we al jarenlang aan het zoeken naar de best passende werkplek en de meest effectieve werkomgeving. We richten ons op analyses van werksoorten en aantal fte’s. Daarmee bepalen we welke type werkomgeving met welke soort werkplekken in welke aantallen, het beste passen bij een organisatie.

28 april 2017 door Ellen Van der Veen
Reacties gesloten
Kantoor en Het Nieuwe Werken

Productiviteit verhogen met prettige werkomgeving

Het is een open deur, maar we noemen deze toch: de omgeving speelt een grote rol bij de productiviteit van werknemers. Op veel werkplekken wordt hier nog niet erg veel rekening mee gehouden. Zonde, want een prettige werkplek maakt ons efficiënter.

8 maart 2017 door Sander Wijdemans
Reacties gesloten
Een werkomgeving die werkt! 

Een werkomgeving die werkt! 

De technologische revolutie zorgt niet alleen voor een verrijking van het facilitair idioom maar geeft ook nieuwe dynamiek aan de werkplek van morgen. Het nodigt bovendien uit na te denken over de vraag hoe het kantoorgebouw van de toekomst eruit gaat zien.

7 december 2016 door Jaap Kloos
Reacties gesloten
Het Nieuwe Werken in een open werkomgeving

Het Nieuwe Werken in een open werkomgeving

Werknemers willen graag hun eigen werk managen. Dit is mogelijk dankzij vrije en open werkplekken. Het Nieuwe Werken werkt daarom prettiger in een open werkomgeving. Hoe kan er een open werkomgeving gecreëerd worden en wat is daarvoor nodig?

6 mei 2015 door Sander Wijdemans
Reacties gesloten
Het Nieuwe Werken & kantoorautomatisering

Het Nieuwe Werken & kantoorautomatisering

Werken waar je maar wilt, het is helemaal van deze tijd. Wil je op elke werkplek productief aan de slag kunnen, dan is het belangrijk dat de kantoorautomatisering goed werkt. Zo moeten werknemers niet alleen…

1 april 2015 door Sander Wijdemans
Reacties gesloten
Kantoor en Het Nieuwe Werken

Het gaat helemaal niet om het ideale kantoor

In de huidige tijd geldt voor veel werkzaamheden dat je niet meer naar je werk hoeft, maar dat je gewoon aan het werk gaat. Het maakt niet uit waar je het doet. Als je het maar doet. Toch zijn er nog steeds organisaties op zoek naar het ideale kantoor, makelaars die ideale kantoren verkopen, architecten die ideale kantoor ontwerpen, inrichters die ideaal kantoorinrichting verkopen. Maar gaat het nog wel om het ideale kantoor?

24 maart 2015 door Albert Roelofswaard
Reacties gesloten
Duurzaamheid Het Nieuwe Werken

Milieuvriendelijk omspringen met apparatuur

Wanneer je het kantoor een nieuwe inrichting geeft volgens Het Nieuwe Werken blijf je vaak zitten met overbodig geworden apparatuur. Hoe ga je daar zo milieuvriendelijk mee om? Duurzaamheid hoort ook bij Het Nieuwe Werken. Sander Wijdemans geeft een aantal tips.

20 januari 2015 door Sander Wijdemans
Reacties gesloten
3 manieren om Het Nieuwe Werken te saboteren

3 manieren om Het Nieuwe Werken te saboteren

Stel dat er mensen in je organisatie aan je kop zitten te zeuren dat het allemaal wel moderner kan in het bedrijf. Dat ze wat meer ruimte en (eigen) verantwoordelijkheid willen, ze graag gebruiken willen maken van de nieuwste technologische mogelijkheden, dat ze liever aan het werk zijn dan naar hun werk gaan omdat het kantoor niet echt inspireert en het reizen helemaal niet nodig is. Wat een gedoe. Voor je het weet ben je als directie of management met een verandering bezig naar een nieuwe manieren van werken en organiseren terwijl het al zo druk is. Daarom, 3 tips die gegarandeerd zorgen dat het niks wordt.

13 januari 2015 door Albert Roelofswaard
Reacties gesloten
Betrokkenheid en HNW

Fundament voor samenwerking

Werk3.0 heeft het afgelopen half jaar een mooie bijdrage mogen leveren aan de implementatie van Het Nieuwe Werken bij een aantal verschillende geestelijke gezondheidszorg (ggz) bedrijven die in één pand zijn ingetrokken om meer en…

2 december 2014 door Marc Baars
Reacties gesloten