Win het boek ‘Informatiegedrag van mensen’ (5x) via Het Nieuwe Werken Blog

Door Alex Vermeule van Companda B.V. - 8 maart 2010
4 Reacties

Vandaag starten we een nieuwe weggeefactie! Deze week stellen we het boek Informatiegedrag van mensen (affiliate link) van Guus Pijpers 5x ter beschikking.

Waarom dit boek?

We verzamelen, verwerken en verspreiden allemaal steeds meer informatie. Iedereen ontvangt ook veel informatie via het Internet en nieuwe web 2.0 toepassingen. Maar hoe zorg je ervoor dat informatie tijdig en juist is? Dit boek laat zien hoe je met informatie kunt omgaan en reikt verschillende modellen en instrumenten aan om je eigen informatiegedrag en dat van anderen beter te begrijpen.

Hoe doe je mee?

Het enige dat je hoeft te doen om mee te doen met deze actie, zijn de volgende twee dingen:

  1. Volg @hnwblog op Twitter
  2. Tweet het volgende bericht naar jouw ‘followers’: 
  3. Net meegedaan om boek ‘Informatiegedrag van mensen’ te winnen! Ook kansmaken? Volg @hnwblog en RT http://hnwblog.nl/actie

Succes en doe direct mee!

De winnaars zullen deze week dagelijks via onze twitter stream bekend worden gemaakt.

Letop: het script dat we gebruiken detecteert of de url http://hnwblog.nl/actie in je tweet staat dus zorg ervoor dat inderdaad het geval is. Het maakt niet uit of dit een shorturl (geworden) is. Deze twitteractie staat open voor iedereen die @hnwblog volgt.

Deel dit artikel met anderen
Alex Vermeule - Product Owner & Oprichter Het Nieuwe Werken Blog
Alex helpt teams in IT om waardevolle producten te creëren. Hij runt twee SaaS-bedrijven en deelt daarnaast zijn expertise als Freelance Product Owner en Scrum Trainer. Hij is mede-oprichter van Online Succes, een bedrijf dat o.a. Nederlandstalige marketing automation software ontwikkelt. Alex richtte in 2009 @hnwblog op en was tot april 2011 de drijvende kracht achter dit platform.
Zie zijn website en Linkedin profiel voor meer informatie. U kunt hem ook volgen via twitter.
Wat zijn uw gedachten over dit onderwerp? Deel ze hieronder met andere lezers!

4 reacties


    Anonymous zegt:

    wtf is informatiegedrag?

    iedereen ontvangt informatie via internet EN web 2.0 toepassingen? is dat niet hetzelfde dan. Als het boek net zo’n gewauwel bevat als de introductie hou ik mijn hart vast. En als het enige doel van deze post het verspreiden van meer noise is (via het internet EN web 2.0 toepassingen) hoeft het voor mij al niet meer..

    Guest zegt:

    wtf is informatiegedrag?

    iedereen ontvangt informatie via internet EN web 2.0 toepassingen? is dat niet hetzelfde dan. Als het boek net zo'n gewauwel bevat als de introductie hou ik mijn hart vast. En als het enige doel van deze post het verspreiden van meer noise is (via het internet EN web 2.0 toepassingen) hoeft het voor mij al niet meer..

    criminal record check zegt:

    Excellent post, I will be checking back frequently to look for updates