Investeren in Het Nieuwe Werken: een kwestie van overleven
Annejet de Blécourt ging voor HRadio & Recruiter.fm in gesprek met onze blogster Rosan Gompers over haar visie op Het Nieuwe Werken. In het interview komen enkele cases en de leerervaringen uit het boek De Kunst van Het Nieuwe Werken (Van den Brink & Gompers) aan bod, dat is genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2012.
Ook vertelt Rosan Gompers wat Het Nieuwe Werken Blog te bieden heeft, zowel voor bloggers en (zelfstandig ondernemende) professionals als werkgevers.
Overleven dankzij Het Nieuwe Werken
Gompers’ kernboodschap: investeren in Het Nieuwe Werken is een kwestie van overleven. Organisaties worden uitgedaagd opnieuw en anders verbinding te maken met klanten, doelgroepen en professionals. De regels van het spel zijn gewijzigd. De interactie en communicatie met de markt verandert, nieuwe businessmodellen ontstaan, de leverketen gaat op de schop en al jarenlang bestaande vertrouwenwekkende posities op de arbeidsmarkt zijn niet langer gegarandeerd.
Het ontwikkelen en implementeren van een goede visie op Het Nieuwe Werken – en die is breder dan bricks, bytes & behaviour – helpt organisaties te overleven. Nu en in de toekomst. Organisaties die niet innoveren en enkel focussen op kostenbesparing en efficiency zullen het daarentegen lastig krijgen.
Beluister via onderstaande widget het gehele interview met Rosan Gompers.
Rosan Gompers – NewCompany Creations by Rosan Gompers