Als ik kijk naar mijn eigen organisatie, een accountantskantoor, dan bemerk ik dat mensen (inclusief ikzelf) wel willen maar toch nog graag met papier werken omdat het prettiger leest en omdat je makkelijk aantekeningen kunt maken (waar je vervolgens inderdaad niets mee doet, maar ja). Het blijft, naar mijn beleving, nu nog behelpen om een prettig en handzaam beeldscherm te hebben of pdf reader waar je eenvoudig aantekeningen op kunt maken. Een Ipad of tablet is al een vooruitgang. Misschien dat de software er al is en ken ik het niet, maar daar is nog een wereld te winnen volgens mij.
Als ik kijk naar mijn eigen organisatie, een accountantskantoor, dan bemerk ik dat mensen (inclusief ikzelf) wel willen maar toch nog graag met papier werken omdat het prettiger leest en omdat je makkelijk aantekeningen kunt maken (waar je vervolgens inderdaad niets mee doet, maar ja). Het blijft, naar mijn beleving, nu nog behelpen om een prettig en handzaam beeldscherm te hebben of pdf reader waar je eenvoudig aantekeningen op kunt maken. Een Ipad of tablet is al een vooruitgang. Misschien dat de software er al is en ken ik het niet, maar daar is nog een wereld te winnen volgens mij.