Technologie is en blijft de sleutel tot het nieuwe werken (2)
Ik lees verschillende reacties op mijn stelling in mijn vorige posting. Als gemene deler staat dat men de technologie als enabler ziet en dat de kunst zit in het veranderen van de organisatie. Ik deel…
7 ReactiesWie wil nog meer een systeem dat u helpt effectief te communiceren?
Sinds jaar en dag gebruik ik veel verschillende manieren om telefoonnummers van mensen vast te leggen. Mijn contacten in Outlook, mijn mobieltje, mijn mailsystemen, mijn agenda, mijn CRM-systeem, de visitekaartjes, mijn hersenen. Als zelfstandige komen…
5 ReactiesTechnologie is en blijft de sleutel tot het nieuwe werken
Als we het over ‘Het Nieuwe Werken’ hebben, dan hebben we het over een begrip waar we alle kanten mee op kunnen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een mooie definitie. Dik Bijl definieerde…
18 ReactiesUnified Communications, Geen Ontkomen Aan
We kunnen tegenwoordig niet meer over straat lopen, geen koffiebar, autoshowroom, vliegveld, bibliotheek of café meer binnenlopen of we zien mensen met smartphones, laptops en mobieltjes in de weer. Een zakenman op het vliegveld scrolt…
10 ReactiesDe Voor- en Nadelen van Cloud Computing
Onlangs was ik in Houten voor de summerschool van e-office. Tijdens deze serie van workshops worden een aantal actuele ontwikkelingen besproken. Op deze dinsdag gingen het over Google Apps, het (zakelijke) online collaboration-platform van Google…
12 ReactiesMKB onderschat kansen van Unified Communications
Nederland telt momenteel 8 miljoen werkenden; de helft daarvan, dus een mannetje of vier miljoen, bestaat tegenwoordig uit kenniswerkers. Ze werken niet meer met hun handen, maar delen hun kennis, ideeën door te communiceren. Zie…
Reacties gesloten